reklama

Nový článok JANOSIK

chcel by som sa vyjadrit k tejto teme.Co ma k tomu vedie?vela veci ale posledna kvapka bol prejav premiera v martine kde pomenoval svoj vzor janosika.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Este ma zaujalo na tom vystupeni aj to ako pan premier vyzival k sfilmovaniu nasich osobnosti napr svetopluka,cyrila a metoda atd.nespomenul svoj vzor kto vie preco..myslim ze ma co robit aby dosiahol svoj vzor hlavne na jednu vec zabudol ze Janosik sa narodil aj zomrel chudobny..

Chcem este trocha upriamit pozornost na to ako sa ucelovo manipuluje ked uz nepouzijem slovo cenzura s filmovym Janosikom.Je to nahoda ze poslednych 15 rokoch sa na televizne obrazovky nedostal janosik z roku 1935 ktory je podla mna najlepsi?Zatial co slaby odvar dvojdielny je nam servirovany pravidelne toho roku dokonca dva razy behom paru dni..Preco si myslim ze ten starsi filmovy janosik je lepsi?hlavne koli hlavnej postave ktoru nezabudnitelne stvarnil uz pomaly zabudnuty Palo Bielik ten ktory paradoxne bol reziserom toho odvaru mozno keby hral aj hlavnu postavu bol by celkovy dojem lepsi.naposledy som vydel cierno bieleho janosika na ct2 pred paru rokmi.mam silny dojem ze tento film je cenzurovany nic ine ma nenapada ked hladam dvovod preco film ktory mal svojho casu uspech aj v Amerike si nenasiel miesto na obrazovkach televizii.asi mame spustu ovela lepsich filmov..Na otazku precu si myslim ze je tento film cenzurovany by bolo dobre aby ste ten film vydeli .potom sa da porovnavat..

Takze pan premier urobte mi radost a dovolte aby sme mohli vydiet vas vzor..Od minuleho som to ani necakal ale vy by ste to mohli spravit.mam dojem ze ste janosika s palom Bielikom v rezii Max FRICA nevideli ani vy ..

milan dzubara

milan dzubara

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

mam rad slobodu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu